Wednesday, May 2, 2012

S Magazine photoshoot

Yesterday was crazy to say the least. Together with other three girls from my course who I'm working with on creating a magazine prototype, we were running around college like headless chickens. 
Talking to tutors about our articles, layouts; trying to find models around college (this consisted in walking around, staring at people, and running after the ones that look like they had "potential" for our photoshoot), setting up the studio, shooting within a very limited amount of time, and starting to put things together on InDesign. Ahhh, even writing about it is making me feel exhausted.
Anyway, here's a sneak peek of the photos from yesterday (I decided to just show some of the ones that I shot myself)...hope you like them!

Ayer fue una locura. Junto a tres chicas más que estudian conmigo y con las que estoy trabajando en la creación de una revista, estuvimos corriendo de lado a lado como pollitos sin cabeza. 
Hablando con profesores acerca de nuestros artículos, planes; tratando de encontrar modelos a ultimo momento en la Universidad (lo cual consistió en dar vueltas por todos lados, observando a la gente y corriendo atrás de los que pensábamos que tenían "potencial" para nuestra sesión de fotos), montando el estudio, sacando fotos en muy poco tiempo, y empezando a poner a poner fotos y artículos en InDesign. Ahhh, me siento exhausta hasta de pensarlo.
Bueno, les dejo unas fotos de ayer (Decidí solo incluir algunas de las que yo saqué)...ojalá que les gusten!

Behind the scenes

Layouts & In Design






Now, I'm going to get on with some more work for my Flash Animation for Uni...Thanks for reading!

Ahora me voy a ir a trabajar en mi animación en Flash para la uni....Gracias por leer!

1 comment: